Hård dag

Idag var jag och Pixie uppe vid 05.30... vi skulle in till stan på svensk handels hus för att gå kurs hos Handelns Utvecklingsråd och HUI för ett inspirerande frukostseminarium som skulle ge matnyttig kunskap om de faktorer som styr konsumentens köpbeslut i butik. Min chef var även där. De serverade mackor och fika mellan 07.30-08.00 Sen skulle föreläsningen hålla på i 1timme..... men så klart blev det lite över så vi fick springa till tåget jag och Pixie då vi skulle öppna affären vid 10.00 som tur var kom vi fram 10min innan. Men kursen var kul och jag hade fått en massa nya idéer. 

Så när vi väll öppnat satte jag igång att röja runt i hyllorna och gjorde fint. Var riktigt nöjd när dagen var slut. Två glada tjejer däckade på soffan... jag underst och Pixie på magen. Sen fick vi mödosamt ta oss till badrummet så jag kunde tvätta av mig efter den hårda dagen. 

Finns nog inget mer underbart en ett hett bad (förutom min säng :P). Älskar att bara ligga och mysa och känna hur allt smuts bränns bort och man känner sig så lugn. Jag brukar alltid fylla på med mer varmvatten när jag hoppat i. Jag älskar varma bad.

Nu ska vi gå och lägga oss
God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0