Ny bil

Innan vi skulle åka hem så spydde Pixie. Hon ställde sig upp i korgen och spydde rakt ner på golvet. När jag torkat upp allt och gått för att lämna pappret spydde hon igen men den här gången rakt ner i korgen. Så jag fick skölja och hänga upp den på tork.

Själv känner jag mig mer hängig nu... får hoppas att det har försvunnit tills i morgon.

Fick testa nya bilen idag som föresten är en Passat Wolksvagen. Men brorsan fick köra först då det första han gjorde när de kom och hämtade mig var att fråga om han fick köra nya bilen före mig. Vad gör man inte för sina bröder :P Men den var jätte bekväm men gillar inte riktigt att det är så många växlar.



Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0