Sjuka jag och hundar

Idag slängde mamma in Woody till mig då hon och pappa skulle hämta vår nya bil som vi ska hyra från pappas jobb. Så jag fick ta ut alla tre på morgonen. Men orkade bara vara ute i 30min... mådde inte så bra och har fått ont i halsen. Så när jag kom hem gick jag och la mig igen. När mamma kom hem gick jag ner för att kolla på bilden. Den är jätte fin en Saab men vet inet vilket märke bara att det är en ny modell.

Det jag har kunnat få i mig idag är en kopp te mede honung... hoppas det försvinner till i morgon.

På jobbet kom mamma förbi med Ellie och Woody då de skulle bort... så nu sitter jag här med tre utslagna hundar. De väntar nu bara på att få gå hem.

Woody är magsjuk och Pixie blev också magsjuk idag.... så det blir inget extra gott till dem.
Själv ska jag också försöka undvika för hård mat.

Nej nu måste jag sluta.
kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0