Cesar Millan

Idag gick vi en tur ner till sjön på morgonen :) Var man en går så vänder folk sig om och ropar "titta vad söt, den lilla där"... ja eller ungefär så :) Det blev en mysig tur i det sköna vädret. Jag vart väldigt hungrig när jag kom tillbaka... men hur kul är det att laga mat i den här värmen... så det fick bli nudlar :P Sen bar det av mot jobbet.

Har nu kollat klart på båda filmerna Hundviskaren med Cesar Millan. Har även läst hans bok tidigare... han är ett så stort föredöme för oss hundägare tycker jag :) Har använt lite av hans knep på mina och andras hundar och det funkar jätte bra. Men jag gör inte allt som han gör för jag vill ändå kunna ha det lite på mitt eget sätt. Det är bara själva tänkandet som jag försöker kunna uppnå. Jag rekommenderar hans bok "Cesar och hans hundar" den är otroligt inspirerande :)






Kommentarer
Postat av: Anonym

cesar är hot;)

2009-08-26 @ 00:13:36
Postat av: maia

Han är så jäkla duktig!

2009-08-30 @ 09:05:39
URL: http://sfm.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Kan ju bara hålla med! Min stora idol helt klart :) Fler hundägare borde tänka som han gör.

2009-09-02 @ 10:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0