G.I. JOE: THE RISE OF THE COBRA

Idag fick jag ha sovmorgon då mamma släppte ut hundarna innan hon skulle ge min bror skjuts. När hon kom tillbaka så gick vi ut gemensamt till skogen med hundarna. Passade på att ta med mig kameran för att fota våra älsklingar ;)
Gjorde inte så mycket sen mer än att titta på tv när vi kom tillbaka. Men när Gustaf kom hem så åkte vi till Vällingby där han bjöd mig på bio Tack brorsan!! :D Vi såg  G.I. JOE: THE RISE OF THE COBRA... den var riktigt bra :)



Nu har jag kommit hem och hunnit med att tvätta. Ska snart lägga mig... men sitter nog en liten stund till vid datorn :) Pixie har lagt sig framför datorn på en hundmadrass och sover. Hon ska alltid vara nära mig så jag inte försvinner någon stans... min lilla älskling :)

Bilder från morgon promenaden















Kommentarer
Postat av: Alexxx

Brukar du raka Pixi vid nosen? är det inte jobbigt att ha långhåriga hundar? // Alexander

2009-08-24 @ 00:37:21
Postat av: Ur Ett Suddigt Perspektiv - Känslor bränner fastän de inte riktigt existerar

Hej :)

Jag tänkte berätta att jag håller på med bloggdesign till ett bra pris. Bara att trycka på Försäljning i menyn.

Du är varmt välkommen att titta förbi.



Ur Ett Suddigt Perspektiv - Känslor bränner fastän de inte riktigt existerar

http://urettsuddigtperspektiv.webblogg.se :)

Postat av: maariawh

fin blogg :)

2009-08-24 @ 17:53:56
URL: http://maariawh.blogg.se/
Postat av: Linnea

haha aaaw vilka små söta pälsbollar!:) besök gärna min blogg oxå!:)

2009-08-24 @ 18:22:20
URL: http://rightherenow.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hej Alexander

Jag har aldrig rakat nosen på Pixie :) Håret växer neråt så det har aldrig behövts. Pixies päls är jätte lätt att sköta. Den tovar sig inte och det ända du behöver göra är att borsta benen och öronen varannan vecka :)

//Lollo

2009-08-24 @ 18:40:23
URL: http://fairypixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0