Kortfattat om helgen

Nu har jag varit dålig på att skriva igen. Åkte till mamma i fredags då hon var ensam hemma. hundarna hade jätte kul och busade på baksidan. Sen kom brorsan hem... beslöt mig för att sova över då jag inte orkade åka hem. I går åkte mamma och jag en runda med bilen. Vi stannade och åt på McDonalds men mötes av en otrevlig säljare vid disken... de borde få sparken som inte vet hur man ska ta kunder. Kan man inte ta stressen och ge en bra servis så har man inte där och göra. Var nära att vi gick men jag hade redan betalt och jag hade ingen lust att kasta maten. När vi kom hem packade jag sakerna och åkte hem till mig.

Nu är jag på jobbet... slutar om 1timme. Då ska jag hem till mamma igen och stanna över natten. Hon ska nämligen få passa Rikkie i morgon då jag ska jobba heldag (10timmar)... vill inte att han ska behöva vara här så länge eftersom han är så liten. Sen ska han vaccineras på onsdag... då kommer det bli livat värre på kliniken.. känsligare kille får man leta efter :P Hoppas även på att min kompis Åsa ska få ledigt så vi kan gå på skansen nu i veckan... det kommer bli jätte kul. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0