Vaccination för Rikkie

Idag har jag tagit ut hundarna till vattnet på morgonen.. vi var ute i 1timme. Vi han inte vara hemma lång stund innan det var dags att ta ner Rikkie till veterinären där han skulle få sin vaccination. Han var jätte duktig... veterinären la fram lite levergodis på bordet som han åt av med god aptit och viftande svans... så han kände inte ens när hon gav sprutan. Alla tyckte han var jätte söt på kliniken... så klart det är ju jag som valt honom ;) 

Sen tog jag med mig alla hundarna och åkte till hundön på Drottningholm där de fick springa av sig och busa med andra hundar. Så klart bar jag Rikkie vid de andra hundarna han hade ju precis fått sprutan... men när vi skulle gå en runda själva runt ön så fick han gå lös :) Så klart så var det rusningstrafik när vi skulle hem igen.

Sen fick de vara ensamma hemma en stund medan jag var och handlade. Gustaf kom vid 18.00 så då gick vi ner och köpte en kebab pizza som vi delade på. Nu ska jag snart ut med hundarna igen.

Imorgon kommer mamma och Woody för att hämtar mig och hundarna. Vi ska in till stan och ha trevligt vid djurgården med hundarna. Lovar att ta med mig kameran ;)
Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0