Varför skulle jag vilja sälja?

Det kom in en kund för en stund sen som läste våra annonslappar som är fastklistrade på vägen. Hundarna började muttra lite så hon kickade så klart in för att se vad de var för några som lät. När hon fick se dem så utbrast hon att "oj va söta och va många, är alla dina?" Japp svarade jag stolt :) Då svarade hon om jag skulle behålla alla. Vad är det för fråga tänkte jag ? Ja svarade jag... jag har ju köpt dem och haft dem sen de var små. Sen gick hon... jag fattar inte varför skulle jag vilja sälja hundarna? Det är ju inte så att man sysslar med valpförsäljning där man jobbar om man nu inte jobbar på en kennel. Det här är ju mina privata hundar... nej usch det gjorde mig lite upprörd.. men men hon kanske trodde att de andra två var valpar till Ellie, trots att jags a att de var olika gamla.. det är den enda förklaringen jag kan komma på, hon tittade ju trotts allt på annonserna så hon kanske var ute efter hund. Min älsklingar, skulle aldrig kunna skiljas från dem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0