HungarianPetNet

Idag vart jag överraskad av att se ett paket ligga innanför dörren. Men sen såg jag vad det var. Rikkie, Pixie och jag har nämligen fått gå med i HungarianPetNets testpatrull. HungarianPetNet säljer allt du kan behöva och lite till för din fyrfotade voffsing ;) Därför har jag fixat en ny kategori som heter HungarianPetNet där jag kommer skriva om varor som vi testar och hur de fungerar och om hundarna gillar dem. Ni kan besöka deras webshop och kolla in deras varor på HungarianPetNet



Båda var med när jag öppnade. Det låg en regnoverall 30cm från Trixie och en söt Julklapp, en tomte som båda hundarna vart helt galna när de såg. Jag slängde iväg tomten och båda hundarna var snabbt efter, men Pixie var snabbast. Rikkie försökte ta den från henne men misslyckades. Men efter att Pixie lämnat den efter 20min så sprang han snabbt dit och tog den. Sen ville han inte släppa den och gick runt och lekte med den i nästan 1timme *jätte söt* ;)



Overollen är jätte praktiskt, du kan dela på byxorna och jackan om du skulle vilja ha dem separat någon dag. Det finns en ficka för luvan om man inte vill använda den, du har även reflexband vid benen. Men det bästa som jag tycker är att den har snören som går att dra åt överallt så det passar just hunden, det gör att den sitter väldigt stadigt. Testade den på Rikkie för det är han som bli blötast... han var inte jätte glad, vi får se hur han reagerar när vi går ut.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Shit va ja e seg, kollade inte in hungarian.. förrän igår! Vilka fina grejer de har :)

2010-04-23 @ 11:59:48
URL: http://dieselbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0