Harry Potter

Igår åkte jag och mamma in till Kista för att se på Harry Potter och halvblodsprinsen. Vi hämtade ut biljetterna och gick sen för att kolla i affärer innan filmen skulle börja. Jag köpte mig ett par örhängen och nya skor (Ecco). Sen tog vi och åt en varsin sallad. Vi köpte sen med oss dricka och glass och begav oss mot biografen. Filmen var jätte bra men det kändes som en mellan del innan det riktigt spännande skulle ta form... så jag längtar till nästa film. Så klart var det några ungdomar som skulle förstöra lite i filmen genom att ropa och hälla ut popcorn överallt. Förutom det hade vi en riktigt trevlig dag. Sen begav vi oss hem till mamma och pappa där jag skulle stanna över natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0