Bror och jag

Ännu en varm dag och så klart ska man jobba nästan hela dagen. Jobbade från 10-17.30 sen kom brorsan och löste av mig. Jag bestämde mig endå för att stanna och åka hem med honom. Passade på att kolla lite i butikerna men hittade inget intressant så jag köpte subway till mig och brorsan.... usch jag har en tendens till att skämma bort honom, men så är det ju att ha syskon.

När vi gick från bussen med hundarna såg vi två killar med radiostyrda bilar som de körde med på gatan. Hundarna vart helt tokiga och verkligen sträckte på sig med öronen spetsade, Pixie muffade lite smått. De såg jätte roliga ut fick kämpa med att inte uppmuntra dem... vill ju inte att de ska börja jaga radiostyrda bilar :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0