Hund kaos

Pixie har fått sitt nya fästinghalsband nu... vi får bara hoppas att hon inte tuggar sönder den här också. Idag kommer det bli ett hunddagis hemma när vi kommer. Fjant ska sova över och min morbror kommer med sin hund Lady som är dotter till Fjant och Ellie och de ska också stanna. Så det blir 5hundar :) Men det ska bli roligt... Lady ska trimmas och göras sommar fin får se om jag kanske badar Fjant han är så fin när han är fönad... då ser han ut som en isbjörn. Ska ta lite bilder ikväll så ni får se :)

Pixie har fått en ny säng på jobbet då Ellie har tagit korgen. Fattar inte att hon vill ligga i den Ellie får precis plats men måste ha huvudet utanför. Pixie fick en jätte häftig säng som är som en sovsäck. Ska ta bilder på måndag då jag glömt kameran och inte jobbar i helgen. Då får ni se hur mysigt hon har det :)

Har hört av en kund att det ska bli dåligt väder i helgen *usch* Jag som ska bort i morgon... ska över till min kusin och umgås och festa lite. Hoppas vi håller oss inne om det regnar :P Jag har så lätt för att frysa.

Snart ska jag flytta och då måste jag kolla runt efter en närmare hundklubb att träna hundarna på.... kommer inte orka åka till Vällingby HU. Är det någon som vet en bra klubb i närheten av Alvik?... annars funderar jag på att starta en egen träningsgrupp. 

Nej usch nu ska jag fortsätta arbeta skriver senare i kväll/natt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0