Massa gott :)

Nu har det regnat och som tur var jobbade jag i butiken igår :) Brorsan kom sen vid 16.00 för att byta av.... jag ringde pappa som inte svarar och sedan mamma för att fråga om någon kan hämta upp mig, ville ta med hö och mat hem till små bäbisarna :) Det fick bli mamma som fick masa sig hit. Så medan jag väntade på henne gick jag iväg och köpte en prinsesstårtbit och en havreboll och delade med brorsan. Sen blev jag mer hungrig och bad honom köpa Fish and Chip som jag ville prova den delade vi också på. Sen när mamma kom ville hon också äta så då delade vi på en kycklingsallad. Jag fattar inte efteråt att jag orkade äta allt det där :P Brukar inte få ner så mycket annars.

Kvällen gick åt till att redigera bilder som jag tagit på min kusins 20års fest... nu är de äntligen ner brända på en cd och idag när jag vaknar :P ska jag ringa henne så hon kan hämta den :)

Nej nu måste jag sova ska jobba idag också :)
God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0