Ingen växel :(

Gud va pinsamt det är när växeln börjar ta slut i kassan! Ni som jobbar i små butiker vet nog vad jag menar. Det händer ju inte alltid... men just idag tog alla mina 20 och 50 lappar slut. Eftersom jag jobbar ensam så kan man inte bara gå och växla när man vill och det var ju så klart kö till Coop Extra så jag fick vänta en stund. Då kom ju så klart en kund in som bara hade 100lappar... jag fick sitta och räkna upp 5kronor hur pinsamt är inte det. Ännu pinsammare är när 5or och 10or är slut och de ska ha tillbaka 9kr då får du räkna upp enkronor. Nej usch jag vet ju själv hur sur man blir när man får en massa mynt tillbaka. Men nu har jag varit och fixat ny växel så jag klarar mig ett tag till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0