Tröttsam dag

I natt la jag mig inte förens vid 3.15... satt uppe och jobbade med den nya hemsidan. Har man fått en ide så vill man gärna genomföra den så fort som möjligt. Satt uppe till 2.30 igår och började med den... hoppas på att den ska bli klar idag. När jag väll jobbar med hemsidan försvinner tiden helt... så när jag tror jag bara har suttit i en timme har jag varit där i fyra timmar.

Lite sömn och sen upp tidigt för att åka till jobbet. Hundarna var i alla fall pigga och drog glatt med mig mot bussen. Nu står jag här i butiken och tar emot kunder... Elvira ligger på golvet och Pixie i sin korg.

När jag kommer hem ska jag göra rent till Werewolf och Band-Ita, jobba lite på hemsidan och sen packa. Jag åker till mormor i Iggesund i morgon och är borta i en vecka. Då kommer jag inte kunna skriva något på bloggen då hon inte har internet. Det blir jag, mamma, syrran och 4hundar som åker. När vi kommer dit så har vi mormor och hennes hund där... så vi blir fyra personer och 5hundar som ska trängas i en 2.a, men kul kommer det att bli.

Får se om jag hinner skriva något ikväll.
Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0