Nere vid vattnet

Vi begav oss ner till vattnet med hundarna. Först hälsade vi på hos mormors väninna och sen åkte vi ner till campingen.

Vi tog först en fika... de andra tog kaffe och glass. Själv valde jag cola och daimstrut... man måste ju få lyxa till det lite när man är borta. Tyvärr var vädret inte så bra... de var blåsigt och kom små skurar lite då och då. Men vi överlevde.


Nere på stranden vart det full fart


Moppe struntade i de andra och sprang runt för sig själv



Vi fick en bra bild på alla hundarna samlade... men sen tröttnade Moppe.



Min syster bestämer sig för att få upp hundarna i lek så jag kan få lite fart bilder


Så här blev resultatet


Hundarna däckade direkt när vi kom hem


Kommentarer
Postat av: Anneli

Vad härligt de ser ut att ha haft på promenaden.

2009-05-18 @ 21:46:13
URL: http://chitassar.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Ja det var jätte fint men sällskapet gör en stor skillnad på en lyckad utflykt ;)

2009-05-18 @ 22:58:29
Postat av: Sara

hej! måste bara fråga dig en sak..Vad är Moppe för ras? Är det en Bichon frisé ?:) han är jätte fin (dina hundar också).

Läser din blogg varje dag!:) ha det bra

mvh Sara Andersson

2009-05-19 @ 23:18:29
Postat av: Lovisa

Hej vad kul :) Ja Moppe är en Bichon frisé. Min mormor adopterade honom från Sju tassar. Hans ägare hade gått bort och han hade lämnats vanvårdad i en månad då hon inte kunnat ta hand om honom. Vi fick raka ner hela pälsen. Men nu mår han bra och har left sina glada dagar med min mormor i ca 7år :)

//Lollo

2009-05-21 @ 18:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0