Valpträff på hundön

Ställde klockan i morse på 9.30 för att ta ut hundarna. Min syster hade lämnat av Fjant igår då hon  inte kunde närvara på hundträffen. De fick rastas i ca 45min innan vi begav oss tillbaka för att packa in det sista i bilden. Mamma hade en massa saker att fixa så jag trodde nästan att vi skulle komma försent.... jätte bra att de som fixar träffen kommer sist usch men som tur var kom vi i tid trots att jag körde :) När vi kom fram visste hundarna exakt var vi var och alla stod de ivriga att få gå ut till ön. Ellies familj som kom bestod av första maken "Snobben", deras dotter Dixie och sonen Chippen Sen andra maken "Fjant" och från deras första kull sonen Simba, andra kullen sönerna Ozzy och Timba och sista kullen sönerna Hippie, Gizmo och döttrarna Kitty, Sally, Lilian och Wirma. Det blev en massa bus och där fanns så klart en massa andra hundar att hälsa på och busa med. Det var jätte kul att se dem igen och hur stora och vackra de har blivit.

Första kullen f.v Pappa Snobben, Mamma Elvira, sonen Chippen och dotter Dixie.


Fjant visar upp sin snygga pose


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0