Att vilja göra för mycket

Igår var jag hemma hos mamma och pappa. Men då de skulle iväg och dansa fick jag vara själv ett tag. Men innan det så skulle jag laga mat åt brorsan innan han skulle iväg på dans träning. Den dumern var för lat att hjälpa till och det slutade med att jag även tog undan efter oss... är jag inte världens bästa syrra så säg ;) Vi hade i alla fall trevligt och kollade på Page Master, men vi han bara se halva då han skulle iväg så vi får se resten i helgen :) När alla var iväg passade jag på att städa lite och satte mig sen vid datorn och kollade lite serier. Så klart hade jag både Pixie och Rikkie i knät så jag fick kramp och Ellie hade lagt sig vid fötterna :)

Idag bytte jag tid med min arbetskollega då hon skulle till doktorn. Så jag fick sovmorgon i stället, vilket var helt ok då jag har varit mycket trött på sista tiden. Nu är jag på jobbet och hundarna har precis fått besök av två tjejer lite yngre än mig som satt och gosade med dem :) De var jätte glada, både Ellie och Rikkie skulle sitta i knät medan Pixie kollade butiken och sprang tillbaka med jämna mellanrum för att se att jag inte hade sprungit iväg... min lilla älskling. De fick tidigare besök av en mamma med sina två söner som kommer ofta för att hälsa på dem. Nu var bara en av pojkarna med och jag släppte bara ut Rikkie och Pixie. Det är så gulligt att se barnen leka med hundarna och gosa med dem :)

 

Nej nu är det snart hemgång. Vi hörs ;)

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0