Världspremiären av New Moon

Jag var på världspremiären av New Moon på Heron City igår med brorsan, syrran och hennes pojkvän. Först såg vi Twilight kl.21.30 och sen vart det New Moon vid kl.00.00. New Moon var jätte bra... båda filmerna är helt underbara så ni som inte har sett dem gå och se dem nu ;) Det var så klart mest tjejer hmmm undrar varför :P Så det blev en massa tjutande och klappande i första filmen men andra filmen så sa de åt dem att inte klappa under filmen då de fått in klagomål. Så då vart det tyst men så klart fick man ju skratta :)

Jag och brorsan åkte bil dit och fick sen åka bil hem och man var rätt trött efter 4timmar sittande. Men vi lyckades ta oss hem till mig för han ville så klart stanna då han bara har 5min till skolan från mig. Vi var hemma vid kl.3.00 och brorsan gick upp vid 7 tiden och jag vaknade inte förens vid 11 men låg och drog mig till 12. Sen tog jag bilen hem till mamma och pappa för att hämta hundarna så jag kunde åka till jobbet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0