Knäppaste rasägare/grupp :P

Är hemma hos mamma och pappa igen och sitter nu här vid datorn. Hittade nämligen ett intressant inlägg på forumet i vovve.net där de skriver om vilka rasägare som är knäppast. Roliga att läsa tycker jag så nu vill jag dela med mig :) Jag har ej skrivit dessa inlägg utan de är tagna från forumet.

Engelsk Springer Spaniel - Virriga och lite lätt nervösa ägare.

Schäfer - Här kommer jag ! Bort med alla som inte har RIKTIGA hundar

Vinthundsägare - Men hallå! Är inte gångvägen ASFALTERAD? Min hund kan ju faktiskt bli SMUTSIG!

Aussie - Överamibitiösa unga tjejer som ska göra ALLT!

Pittbulls/Vavvor - De som skaffade hund av någon oförklarlig anledning.

Strävhårshundar som bara är sällskap (softies, foxterriers, schanuzrar)- Medelålders tanter från landet som gillar "PERSONLIGHETEN" (det är inte personlighet, hundfan är bara inte uppfostrad)

Boder Collie - Ägare som har föööör mkt energi, här ska det springas 20 varv på agilitybanan, vallas får, träna lydnad, skutta runt på freestyle tävlingar..

Flattfolk - Spralliga, översociala jäklar och springer runt i skogen med rådjursklövar.

Labradorfolk - Runda, goa människor som tycker om att gå slöa promenader.

Jakthundsfolk - Fyllehundar som super, går upp på morgonen och jagar.. De pratar inte om något annat än sex och jakt med varandra..

Småhundsägare - Tihi, titta vad söta Snuffsan och Tiny är när de blir arga...

Pudelfolk och Afghanfolk - Snobbiga personer som är rädd om sin hunds frisyr..

Draghundsägare - Ute i hårda väder och speciellt i snöstorm där de reskerar att bli levande begravda. Hela dagarna har de nöjet att kolla på hundrumpor och verkar trivas med det. Inte nog med det så duger inte än hund utan man ska minst ha 40st

Leonbergerägare - Suuura, väldigt sura...

Kamphund och rottisägare - Hunden lös, ena handen i fickan, den andra kramar mobilen. "Vadå, haru problem får väl DU flytta påre"...

Vilken tycker du är roligast? Skriv gärna om du kommer på fler ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0