Typisk höstdag

Det har varit ett typiskt höstväder idag... blött, fuktigt och en massa vackra färgglada löv. Hundarna skulle så klart ut på morgonen och Rikkie var den som fick mig på fötter. Han hade bestämt att jag inte fick sova utan skulle gå upp så han kunde få gå ut och leka. Mamma och pappa bestämde sig för att gå på bio och brorsan jobbade så jag frågade om jag fick baka. Jag fick en sån lust till det och jag älskar att baka sötsaker. Det blev en tiger sockerkaka och den vart riktigt god.. så god att jag fick i mig lite för mycket :P I morgon ska jag jobba igen och sen hem. Pappa och brorsan har bytt till vinterdäck på bilen också så nu kan jag känna mig trygg. Undrar om det blir jobbigast för mig eller alla andra när jag kör i vinter. Själv är jag ju så riskmedveten att jag kommer köra 10km under hastighetsgränsen eller kanske ännu lägre ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0