Under helgen

I fredags så lämnade jag av Ellie hemma hos mamma och pappa. Sen åkte jag, Pixie och Rikkie till Sofia för att hämta upp henne, Diesel och Hippie för att åka hem till mig  och umgås. Vi stannade till på hundön innan så hundarna fick springa av sig. Kan nog säga att det gör vi nog inte om igen om det inte är vår eller sommar :P Det var bäck svart ute och vi var ensamma med hundarna. Så klart var det lera vart man än satte foten så när vi kom hem hamnade Rikkie och Pixie i handfatet och Hippie och Diesel i badkaret ;) Men resten av kvällen hade vi trevligt. Vi köpte en kebabpizza och en grekisksallad som vi delade på och kollade sen lite på tv serien om Ullared och även Idol och sen satte vi på två filmer Napoleon och Magi på Waverly Place the Movie. På lördag vaknade Sofia tidigare för att ta ut sina medan jag sov vidare med Pixie, Rikkie blev där i mot lite ledsen men la sig sen endå. Dock funkade inte väckarklockan, eller var det jag? :P som den skulle så vi fick bortom hem då jag skulle vara hemma till 13.00. Så klart var det kö så jag kom 10 över. Bilder på hundarna från ön kommer senare... de är inte jätte bra då jag är super dålig på att fota i mörker men några roliga bilder ska vi nog få fram :P ;)



Min syster var på besök också hemma hos mamma och pappa och då även Fjant så klart :) Min syster ville sen åka till pappas jobb och träna. Men eftersom brorsan inte var hemma då han var på en dansuppvisning och mamma också ville med så beslöt jag mig för att vara frivilligt hemma med hundarna, jag får träna nästa gång. 
När min brorsa kom hem visade jag honom en film som han ville se som jag tagit med. Så när de andra kom hem tittade vi på Rock A Doodle, en familjeklassiker som är väldigt gammal men fortfarande lika charmig och rolig :)



Idag jobbade jag hela dagen och när jag kom hem fick jag låsa in mig på toan för att slå in pappas present från oss barn. Ja ni hade väll inte glömt Fars Dag idag ;) Syrran hade lagat god mat och innan vi började så smög vi och hämtade paketet och blomman. Han fick en väckarklocka som han ville ha och lite godis. Till efterrätt fixade syrran fruktsallad och glass. Det blev en lyckad kväll och alla hade trevligt. Nu har min syster åkt till Arlanda för att hämta sin pojkvän och sen åker de hem till sig. Själv stannar jag här över natten och åker hem i morgon efter jobbet.

God natt ♥


Kommentarer
Postat av: Sofia

Napoleon var jättesöt, men han hade en knäpp dialekt :P Haha, jag tror du tryckte på snooze rätt många gånger xD Shit, Rock a Doodle var det länge sedan man såg, verkligen en klassiker :)

2009-11-10 @ 20:00:03
URL: http://dieselbabe.blogg.se/
Postat av: Lollo

Tyst det var inte jag utan någon annan :P eller? Ja typsikt mig i alla fall. Ja visst är den :)

2009-11-11 @ 10:44:27
URL: http://fairypixie.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hahaha! Såklart, du är den värsta sömntutan jag känner ;P

2009-11-13 @ 22:24:48
URL: http://dieselbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0