Bäbisar

Idag har vi jobbat hela dagen men det var en väldigt lugn dag så jag fick underhålla mig med att busa med hundarna :) Nästa vecka ska Rikkie äntligen börja på kurs... kanske blir han något klokare av det eller för klok kanske? *hjälp* :P De är så söta och Rikkie är en riktig morsgris. När han är trött vill han sova i min famn men det är inte alltid man orkar hålla upp honom i 2timmar för att han ska sova. Pixie blir så klart avundsjuk och ska också upp... men vad gör man inte för sina bäbisar. Nej da så klart ger jag inte efter för dem, vill ju inte ha två små hundar som får allt de vill :P Så de får oftast snällt sova i sina egna sängar. Ellie är ny ryckt nu så hon är riktigt snygg får se om jag hinner ta lite bilder i morgon :)
Nej nu ska vi snarts sova det är jobb i morgon ;)
God natt ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Naaw, stackars Rickie, han som inte ens väger något ju :) Hippiemonstret har kommit upp i 14,5 kg nu så han växer så det knakar och han är en sådan morsgris och vill att jag ska bära honom och rädda honom från alla potensiella hot, min sötnos <3 Bara han inte väger mer än 18 kg när han är fullvuxen, jag ville ju ha en medelstor hund ju ;P

2009-10-11 @ 18:04:10
URL: http://dieselbabe.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Haha nej men hos mig blir det ingen dockhund :P Han får först och främst lära sig att klara ut saker själv men så klart kan man ju ibland inte låta bli att skämabort honom ;)

2009-10-11 @ 19:57:59
URL: http://fairypixie.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha, jag kan nästan inte låta bli att skämma bort Hippie, han är ju så liten om man jämför med Diesel. Men nu blir det hårdare tag för Hippie har gått och blivit trotsig. Men jag tycker det är gulligt och på ett sätt bra att Hippie vet att han kan komma till mig om han tycker något är obehagligt, det innebär ju att han litar på att jag kan fixa det och att han inte behöver oroa sig över det och det är ju bra :)

2009-10-12 @ 16:13:20
URL: http://dieselbabe.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Haha ja det är sant det önskar jag Rikkie gjorde också... han springer iväg i stället :P Han kommer bara när han vill ha något :)

2009-10-12 @ 22:09:37
URL: http://fairypixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0