Ändringar och tuggskor

Hoppas alla har kommit ihåg att dra tillbaka klockan 1 timme. Jag glömde det så i morse var jag jätte trött när jag steg upp och hundarna sov fortfarande. När jag satte på datorn så såg jag att den hade ändrats, jag hade helt missat det. Men jag orkade inte gå och lägga mig igen utan gjorde mig i ordning och tog sen hundarna på en tidigare promenad. Har satt på småhundarna antiskällhalsband då de har blivit lite för högljudda. Det har funkat jätte bra och de har blivit tystare nu. Pappa, mamma och brorsan har varit hemma och möblerat om till mig... vi har vänt på vardagsrummet om man säger så :) De tog även med mat så jag slapp svälta, det blev köttfärssås och makroner. Jag har köpt brorsans gamla tv-skärm som de tog med och kopplade upp mot datorn, det blev jätte bra. Allt blev jätte bra och fint... Tack så jätte mycket för all hjälp :D Mamma och jag var och handlade i Bromma.... då passade jag på att gå till Bromma zoo och köpa batterier till antiskällhalsbanden och sen tuggskor som de har där. Mina hundar är galna i dessa tuggskor och äter inga andra. De ska vara små med olika färger på skosnörena. Man köper dem i påsar med 6st i varje för runt 15kr.

Lite bilder på möbleringen och hundarnas tuggskor ;)  







Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, jag ser Bacon på en av bilderna :) Vad roligt att du var på Bromma Zoomarknad idag, det var nämligen jag med, 2 gånger :P

Kramar

2009-10-25 @ 22:42:43
URL: http://dieselbabe.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Japp han fick flytta till andra hörnet :) Vad kul gillade du det? Vi kollade in leksaks sidan... hade velat köpa hem en avlång platt kanin men jag hade inte råd :( Rikkie hade älskat den :)

Kram

2009-10-26 @ 11:10:15
URL: http://fairypixie.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag fullkomligt älskade Bromma, jag fattar inte att jag inte varit där tidigare, det är ju sååå stort! Jag måste så dit igen innan jag åker tillbaka till skolan :) Åå, jag ville köpa upp hela affären :D Jag skulle kunna tänka mig att bodär alltså, haha :P

Ktamar

2009-10-27 @ 20:07:21
URL: http://dieselbabe.blogg.se/
Postat av: Lovisa

haha ja du och jag kan bo där... de har ju allt sängar, mat, kläder, godis, leksaker... vad mer kan man begära :P

2009-10-28 @ 11:06:33
URL: http://fairypixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0