Halloween?

Idag fick jag ett MMS från min gamla arbetskamrat/syrrans kompis som önskade trevlig Hallowen. Va tänkte jag? En massa tankar som Vad?, När?, Nu? dök upp och jag fick springa till almanacka och kolla. Mycket riktigt det är ju Halloween i helgen och jag hade totalt missat det. Har tiden verkligen gått så fort?... men det är kanske inte så konstigt då jag haft en massa annat att tänka på. Så nu måste jag ju planera för att stanna hos mina föräldrar så man kan fira lite och få äta god mat :P 

Har jobbat idag på morgonen till 15 och sen tog jag med en kycklingsallad hem till mamma som vi delade på. Mamma åkte sen iväg med Pixie och Woody till veterinären. Själv har jag klippt upp korv i små bitar och ska snart ta lillplutten till brukshundsklubben för ännu ett spännande träningspass.
Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0