Mitt öga :(

Har fått en liten varböld under ögat så nu har de svullnat upp. Jätte jobbigt då det är svårt att se och man anstränger ögat så man blir irriterad och trött. Får hoppas svullnaden går ner till i morgon då jag ska jobba, annars ska jag ha solglasögon :P

Så klart så var det ju till idag som jag skulle på födelsedagsfesten *suck*. Mamma, pappa, brorsan och Hunnie hämtade upp oss hemma. Det var jätte trevligt och min present var uppskattad ;) De hade bakat en marängtårta och en citronpaj och sen bullar och kakor på det... tur för mig så jag klarade mig hela dagen ;) Mina pengar är ju som sagt nästan slut så jag får leva på det jag har hemma.... som är köttfärs, makaroner och en massa nudlar ;)
Hundarna hade jätte kul och busade runt. Min systers pojkväns brorson gillade Rikkie och fick klappa men efter en stund ville han prova att dra i pälsen och det gillade inte Rikkie som vart sur.. stackarn, men det var ju förutsägbart då han bara är en bäbis :) Men Rikkie lugnade ner sig men ville vara i famnen för att slippa honom :P Brorsonen busade lite med Fjants ena leksak och då ville Pixie också vara med och försökte ta leksaken... pojken vart så glad att han snodde runt efter Pixie i stället och ville ta tag i henne och leka... men hans farmor han före och stoppade honom ;) Men Pixie är inte rädd för barn som tur är så hon la sig bredvid igen och tittade på. Efter att alla åkt fick vi se deras semester bilder och sen blev vi hemskjutsade. Har försökt vilat ögat nu men det vill inte lägga sig. Ska snart gå ut med hundarna och sen får jag se om jag ska sova eller om jag stannar vid datorn en stund till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0