Bra Pixie

Idag kom jag nästan inte upp ur sängen... jag hade kunnat sova hela dagen kändes det som. Men efter en halvtimme vändandes i sängen så steg jag upp. Ellie var jätte ledsen för att hon inte fick följa med... men hon har det bättre hos mamma än att sitta ensam i min lägenhet medan Pixie och jag är borta. Vi ska ju på kurs nu efter jobbet :) Så nu ska hon bli en duktig hund ;) Det har varit mycket nu på morgonen när jag jobbat men nu har jag fått ordning på allt. Jag måste ju verkligen komma iväg i tid idag annars missar vi tvärbanan. Det ska bli kul att träffa de andra och hundarna så klart även om halva lektionen skulle vara teori idag så är det kul att få vara själv med Pixie. Så känns det även när jag är själv med Ellie eller Rikkie. Att få ägna lite egen tid med dem. Men så klart älskar jag ju att ha dem alla samlade också :) Efter kursen blir det tunnelbana hem och sen bilen till mamma och pappa. Men i morgon blir det hem till mig igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0