Kvicknar till

Nu har jag jobbat från 10-17... jag känner mig inte dålig längre. Men jag har fortfarande snuva och ont i halsen... förutom det är jag jätte tröt. Mamma kom till butiken med brorsan som skulle avlösa mig. Vi köpte med oss mat hem och sen vilade jag en stund på kökssoffan :) Har kollat igenom katalogerna från HM och Halens... det blev några tröjor som jag märkt ut. Sitter nu på youtube och lyssnar på låtar från Den lilla sjöjungfrun :) Jag älskar Disney filmer... deras är klassiker som man aldrig växer ifrån.. ja som ni kanske hör så älskar jag tecknat. Nu har det blivit en del anime serier också på senaste åren som jag fastnat för... de kan verkligen få fram snygga tecknade figurer ;)

Några av mina favorit anime
 
Silver Fang


Samurai X - Rurouni Kenshin


Inuyasha


Wolfs Rain


Ayashi no ceres


Death Note


Nana


Vampire Night - Vampire Night Guilty


Jag skulle kunna nämna många fler bra men då skulle det bli för långt :P
Nej nu ska jag ut med hundarna
Kram på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0