Min sovmorgon :(

Idag vaknade jag av att mobilen ringde... det var min chef som undrade varför jag inte var på jobbet. Tydligen skulle jag jobba fån 10-15 men på mitt schema hemma stod det 16-20 så jag var ju inställd på sovmorgon. Så tiderna hade ändrats utan att jag hunnit skriva ner det. Men de löste sig och jag skyndade mig iväg till jobbet med alla vovvar i släptåg. Stackarna han nästan inte göra ifrån sig över huvudtaget... så jag fick ta små rundor under jobbet så de inte behövde hålla sig.

När vi kom hem så tog jag hundarna till lillskogen så de fick springa av sig. Sen har jag hunnit med att städa till Bacon och Werewolf och även tvättat.... orkar inte dammsuga så det får bli i morgon. Jag fick även ett paket idag med strumpor från Socks For Her som jag skulle få gratis eller ja betala portot men men. De var helt ok men jag har endå gått ur medlemskapet då jag inte orkar hålla på med avbeställningar.

Här är några bilder på hundarna från idag :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0