Förkyld :(

Fick en liten förkylning i går kväll som även fick min hals att bli irriterad och den började så klart gör ont. Det blev ett varmt bad med en varm kopp te och honung. Idag var det lite bättre och jag hade inte lika ont i halsen men jag känner mig lite matt nu så vi får väll se. Jag hoppas det ska gå över under helgen. Jag ska ju in till stan nu efter jobbet och festa lite med min kusin och hennes kompisar... men jag får väll föröka ta det lite lugnt så det inte blir värre. Mamma har som tur var hämtat hundarna då brorsan ska få vara hundvakt. Sen åker jag hem till dem i morgon och stannar över natten då vi ska på marknad på söndag. Hoppas kunna ta lite bilder i morgon och på söndag vi får väll se vad jag orkar. Det kommer bli många koppar te med honung och varma bad under helgen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0