Träning med Pixie

Idag så vart det bara jag Pixie och Rikkie på morgon promenaden igen då mamma erbjöd sig att ta Ellie. Det var jätte skönt och jag tränade lite inkallning med dem. Jag har även tränat target med Pixie idag för första gången, då med platta. Det gick jätte bra och hon fattade snabbt hur hon skulle gör. I morgon är sista kursdagen för Pixie då vi ska ha avslutning och prov, vi får se hur det går.

Nu har brorsan och jag varit nere på Knallen restaurangen för att testa deras pizzor. De har ju fått en ny ägare och en riktig bagare och sen även renoverat. Det var mycket bättre en tidigare och pizzan var helt ok. Men jag gillar fortfarande Lilla Rött bäst :)

Nej nu ska jag titta på sista avsnittet i en serie som heter Shugo Chara Doki.
Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0