Träning

Det blev inget skrivande igår... jag var ju på hundkurs med Pixie. Så när vi kom hem var jag helt slut :P Hade med mig Rikkie också. Stackarna tyckte det var jätte tråkigt. Han fick sitta kopplad vid ett träd och titta på... han var jätte ledsen och gnällde som bara den. Men varje gång han tystnade så belönade jag så för hoppnings vis lär han sig att det lönar sig att vara tyst :P Pixie var jätte duktig och vi har nu kört mycket inkallning. Nästa gång är det sista gången så det känns ledsamt... man har ju haft så kul med de andra och sen måste vi skiljas åt igen. Men nu ska jag försöka hålla igång träningen även efter så jag inte faller tillbaka till slappar dagarna ;) Så måndagarna där efter blir till hundungdom. Har ju precis gått med i Solna Sundbybergs hundungdom så det blir mitt första möte med dem :) I morgon har jag sovmorgon så då ska jag ta det lugnt.
Vi hörs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0