42tum

Jag och syrran åkte till Heron City igår för att kolla in Mediamarkt. Så klart kollade jag filmer och det vart några som följde med hem ;) Men vi åkte dit för att kolla på tv och se vad de hade för priser. Det slutade med att vi staplade ut med en 42tumare ;) Det gick inte fort och tur hade vi att den fick precis plats i baksätet. Sen var det bara att åka hem och sätta upp den nya tven. Den gamla var som en tegelsten och vi höll nästan på att tappa den, som tur var lyckades vi få ner den säkert på golvet... tur det annars hade den väll åkt ner till grannen :P Det blev jätte bra och vi satte på en av de nya filmerna "Arthur och maltazard" för att inviga den ;) Sen har jag köpt Hatchiko.... hååå säger jag längtar efter att få kolla ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0