Min bilburväska ;)

Påskafton är över så nu är jag, Pixie och Rikkie på jobbet igen :) Det är inte mycket folk i farten men jag antar att många har åkt bort under helgen, men vi får hoppas på lite kunder ;) Nu har vi äntligen fått in min efterlängtade bilstols låda till hundarna. Det är mitt eget ord för det den kallas annars "Sightseers - Pet Car Seat/Carrier"

Praktiskt eller hur, nu kan de sitta bredvid helt lagligt ;)

Den här väskan till bilen finns att beställa hos Feline House i Vällingby för 859:-

Fick också en tröja som jag beställt åt Fjant, den andra kom inte. Men jag undrar vad den som mätte tänkte på. Det står att den ska vara drygt 40cm men när jag mäter så är den 37, konstigt? Hade samma problem med en annan tröja jag köpt. Så Fjant kunde inte ha den... inte så kul att kasta bort pengar :(

Ikväll ska vi hem till mamma och pappa igen då de ska grilla, mums ;) Sen i morgon är det mer jobb och sen hem till vårat.

Kramis ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0