Misslyckad

Igår fick Fjant följa med till jobbet :) Det vart en ganska lugn dag. När vi kom hem så satte jag mig vid datorn och alla tre kröp upp och la sig i sängen ;) När min syter kom hem så kände jag för att baka. Det var min första gång i lägenhetn och eftersom det var gasspis så felberäknade jag tiden så kladdkakan vart en sockerkaka :(

Idag på morgonen så tog min syster ut Pixie så jag fick sovmorgon Tack :D Jag gjorde ett nytt försök med kladkakan och den här gången gick det "skam den som ger sig" :P Glömde säga att Honey följde min syster hem igår då mina föräldrar skulle dansa. Så hon följde med till jobbet där mamma hämtade upp henne. Träffade även en bekant från Vällingby brukshundsklubb på tunnelbanan till jobbet, vi pratade på en massa om hundarna och agility. Så på söndag tänkte jag dra till brukshundsklubben och träna agility med Pixie, tänkte även låna med mig Fjant... man vill ju ha en med sig som redan kan *hehe*.

Igår efter jobbet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0