Fluke

Åååå äntligen har jag köpt den... så klart en film :P och inte vilken film som helst utan Fluke :D Jag hade bara sätt den 1gång på teven men kom ihåg den så väll, det enda var att jag inte kom på vad den hette. Det var helt omöjligt att söka efter den. Men efter några år hittade jag den inne i stan på åhlens. Nu förra veckan hittade jag den igen på Mediamarkt och kände att nu är det dags.

För er som gillar hundar och en bra historia så är detta ett måste.

Två men åker i kapp på motorvägen och får möte av en lastbil, ena killen tvingas köra av vägen och dör. Genom livets tunnel kommer han ut som en söt valp slickad av sin mamma. Medan han växer upp börjar han få bilder och drömmar om sitt tidigare liv och får en känsla av att hans tidigare familj är i fara så han börjar sin resa för att leta upp sitt gamla hem. Den är helt underbar, hjärtskärande och härlig att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0