Valpträff 29/8

I söndags var det valpträff på hundön ute vid Drottningholm. Vi fick ihop 11st vovvar plus våra så det vart 15st och så klart en massa andra hundar som var där med sina ägare. Vädret var bra för hundarna varken för varmt eller kallt och vi slapp regnet ;) Jag tror alla hade trevligt trotts att det var lite gruff från andra hundar, men inga stora bråk skedde då alla hjälptes åt att säga till dem. Dock var det en person på ön som inte tycktes fatta vad ansvar var. Även om det är hundarnas ställe och de ska få vara fria och ha kul så betydder inte det att man inte måste ta ansvar över sin hund om den beter sig illa mot andra. Men tyvärr finns det fler som är så här, väldigt tråkigt tycker jag. Jag är i alla fall stolt över att alla i min grupp skötte sig bra :)

Lite bilder, mer bilder finns på hemsidan Lyckohunden

Det var härligt att se dem igen och extra roligt var det att få se alla Pixies valpar tillsammans. Svea är super söt, hon blev mindre en Pixie och en rikigt charmtroll :D Se längre ner, tredje nerifrån









Kommentarer
Postat av: Elin

Va roligt med valpträff! =)

2010-09-10 @ 21:50:16
URL: http://fluffmonster.blogg.se/
Postat av: Anonym

hatar långhårs hundar...de är så fula...pixie ser ut som en minihäxa ^^

2010-09-16 @ 22:31:55
Postat av: R O R A . S E

Hej! Jag har tänkt lägga upp fler hundbloggar bland mina länkar på min blogg. Har du lust att göra ett länkbyte? :)

2010-09-17 @ 22:54:37
URL: http://rora.se/
Postat av: Lovisa

Sötaste minihäxan i så fall ;)

2010-09-17 @ 23:53:58
URL: http://fairypixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0