Vad händer i veckan

Nu är semestern slut, Pixie och jag har tagit oss igenom första arbetsdagen och det känns jätte bra. Skönt att vara tillbaka och se kända ansikten igen :) Just nu ligger Pixie och Benjamin i min säng och sover.

På onsdag fyller mamma år och då ska Pixie och Honey till min faster medan vi andra åker till Grönan för att äta och kolla på brorsan när han ska uppträda som The Double G med sin kompis. Missa inte det ;)
Läs mer här

I helgen lyckades jag få ledigt på lördagen. Så på fredag kommer min kompis från Enköping över för vi ska gå på Meuwcon 03. Det är första gången för båda så det är jätte spännande. Vi kommer vara där både lördag och söndag. Ni kan läsa mer på Meuwcon 03

Nu ska jag träna lite på synten och sen när syrran kommer ska vi iväg och handla.
Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0