Bajsa nu...

Fjant har skadat bakbenet, så nu får han bara ta korta rundor och inte gå i trappor eller på annat sätt belasta benet. Ninna och Fjant var hemma igår, jag skulle gå med Pixie och Fjant sista rundan.

Ungerfär så här lät det ;)

Ninna
* Ta bara en kort runda men se till att han bajsar och kissar och gå sen raka vägen hem.

Jag bär ner honom och ut genom dörren. Vi går fram och tillbaka åt olika håll för att undvika trappor och backar, Fjant kissar och markerar en massa. Pixie börjar frysa om fötterna, hon kan ju inte springa och hoppa när hon har koppel på. Det kommer mötande hundar och Fjant spänner sig. Till slut blev jag jätte irriterad för Fjant vägrade bajsa.

Jag bär upp honom igen och kliver in genom dörren.

Ninna
* Hur kommer det säg att varje gång man ber om en kort runda så tar du en mycket längre. Du skulle ju inte gå långt.

Jag (irriterad)
* Vad tror du jag har försökt. Han vägrar ju bajsa.

Ja vad kan man säga, aldrig blir det som man tänkt sig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0