Helt slut

Hemma igen efter en rolig men hård vecka. Var helt slut på tunnelbanan och små sov hela vägen hem, Pixie däckade direkt i soffan. Stackaren har blivit lämnad tre gånger nu av mig så hon har varit jätte trött. Men nu kan bara hon och jag mysa och ha det kul i morgon :) Det är så skönt att åka hem till sitt eget och krypa ner i soffan framför tven med en kopp varm choklad ;)

Utställningen gick jätte bra och bedömningen var väldigt positiv. Elsa fick en 2:a och jag är nöjd, hon växer ju fortfarande och domaren tyckte att hon var lite tunn men att vi skulle komma tillbaka för hon har en bra chans när hon växt klart :) Jag var väldigt orolig precis innan jag skulle upp, det var ju så länge sen jag ställde ut. Elsa var lite nervös så vi hade tränat en del innan. Trotts det så började hon köra ner huvudet och lukta i golvet när vi skulle springa. Men jag tyckte att jag lyckades få henne att gå hyfsat, de sa i alla fall att det var bra gjort, det var ju Elsas andra utställning så det var jätte bra gjort.

Efter det ville Elsa ligga och sova vid mig... hon är så söt :)

Mässan i övrigt var jätte kul, dock inte lika mycket försäljning. Jag plockade på mig en massa gratis varor som Pixie ska få, hon fick lite idag men vi får ta det lite i taget för det var rätt mycket.

Nu ska jag bara ta det lugnt.
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0