Pixies första modelljobb

Nu är vi äntligen hemma efter en heldag med modellfotografering och lite video inspelning för webb. Vi åkte kl.6.30 i morse och kom hem 21.00. Pixie och jag är helt slut men det har varit jätte kul. Pixie ska vara med i Gant nya höst/vinter Collection 2011. Så håll utkik efter henne där, hon är super söt och allt är jätte fint ;)
Pixie har varit exemplarisk och fått mycket beröm för sitt hårda arbete. Trotts att hon vart jätte trött höll hon ut till det sista, jag är jätte stolt :) Alla var helt underbara som jobbade där, jag hoppas vi ses fler gånger.

Nu ska Pixie och jag bara ta det lugnt och njuta av julen som kommer.
Kram på er ♥


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad kul :) Jag håller utkik :D

2010-12-22 @ 09:46:04
URL: http://dieselbabe.blogg.se/
Postat av: Lollo

Härligt, men det dröjer ett halvår ;) Så nu är Pixie snart supermodell :P

2010-12-22 @ 23:09:01
URL: http://fairypixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0