Ris till Big Hanks New York Grill i Nacka Forum

VARNING gå inte till resturangen Big Hanks New York Grill i Nacka Forum, Min syster och hennes pojkvän var där och vart väldigt dåligt bemötta. Otrevlig/oprofessionell personal, dålig service, lite mat för pengarna osv. Deras måtto var tydligen "Kunden har aldrig rätt" vilket de sa också.

Pojkvänen skriver: Hej,

Vi var och åt på en restaurang i Nacka Forum under vårt shoppingkväll, vi åt på ”Big Hanks New York Grill” men tyvärr blev det inte riktigt som vi tänkt oss.

Vi fick vänta på delar av maten och när vi hade lite frågor om maten så sa servitören att han inte förstod och skulle hämta den ansvariga som jobbade, när han kom efter 10 minuter och vi frågade om maten blev han väldigt otrevlig och oprofessionell och vi tog illa vid oss. Så jag rekommenderar ingen att äta på det stället då priserna var ungefär som andra ställen men maten och servicen var under all kritik, vill ni ha mat som liknar denna rekommenderar jag att ni ska äta på Texas Burger eller TJI Fridays istället.

//Erik




Kommentarer
Postat av: Nisse

De har tydligen inte blivit bättre. Jag blev otroligt dåligt bemött av personalen på Big Hanks idag. Att man inte värdesätter sina kunder bättre är skrämmande.

2012-04-05 @ 20:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0