En härlig dag

Idag var jag ledig så det blev en skön morgon eller hmm ja dagpromenad ;) Det var en massa snö i skogen så det var svårt att ta sig fram, så klart skulle jag gå och halka i backen sista biten :P Hundarna bara vände sig om och kollade lite och fortsatte sen framåt. Trötta och nöjda gick vi hem för att skölja av alla snöbollarna på benen ;)

Tog ut alla hundarna och valparna på baksidan så de fick springa av sig lite. Valparna leker nu mera och började dyka och trycka sig fram genom snön. Mammas valpar är nu så stora att de börjar ta sig över marsvinsstaketet så jag passade på att leta kompostgaller i snön på baksidan för att sätta upp en hage inne bredvid mina valpars.

Har nu ätit pappas goda mat, fikat och kollat på Melodifestivalen. Nu ligger både Pixie och Rikkie bakom mig helt utmattade.

Imorgon är det Alla Hjärtans Dag och jag hoppas ni alla får en underbar dag :)
Massa Kramar från oss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0