Firande och lilla Benjamin

Idag firade vi min pappa och syster som fyllt år :) Hade även min morbror och hans hund Lady på besök. Min syster tog med sig sin kattunge som hon skaffade förra veckan :) Så nu har jag blivit moster :P Det är världens sötaste katt "enligt mig ;)", en ragdoll hane som heter Benjamin. Så klart kom även Fjant och min syster passade på att raka och klippa honom.

Pixie och Benjamin kom inte så bra överens då de började morra åt varandra. Men Rikkie var jätte intresserad av honom och hade nog tagit lite stryk om han fick ta sig fram, bara han kunde få slicka lite i rumpan :P Men det gick jätte bra endå med alla hundarna och lilla Benjamin.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0