Kallt "Burr"

Nej nu börjar man bli så där dålig på att uppdatera igen... men det har varit så stressigt nu. Lilla Star har flyttat till sitt nya hem, Twinkle stannar så länge och Ace letar fortfarande hem. Men jag är glad att Ace och Twinkle är kvar ett tag till. De är så underbara och får en alltid på gott humör :)

Nu har det snöat till ordentligt igen, bilen fastanade i lördags på parkeringsplatsen när jag svängde in den. Men igår fick jag hjälp av pappa, syrran och hennes pojkvän, så jag och Rikkie kunde ta oss till jobbet med bil idag.

Köpte Vacker Tass, för nu är jag så trött på allt is och snö som Rikkie drar med sig in. Så nu får vi se om den är så bra som de säger. Både Rikkie och Pixie tycker det är för kallt ute. Men de ska endå ut. Om de fick skulle de nog hoppa eller halta sig fram oberoende av hur kallt det är. Men det skulle inte vara bra för dem så de blir kortare turer med tjocka vinterjackor. Stackars Pixie har det värst hon har så små ben och blir så fort stel så hon hoppar på tre ben. Men det är bara när det varit som kallast och då vill de knappt stanna för att göra ifrån sig... då ska man istället hålla sig i rörelse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0