Min älskling

Nu har jag fotat mammas valpar och lagt ut på hemsidan :) Har även gjort en ny header, då tomteluvorna inte passade in så bra längre :P

Mamma tog ut Rikkie på morgonen Tack! :D Så jag och Pixie fick en egen promenad tillsammans. Jag satte inte på henne något koppel bara sin jacka. Hon var jätte glad och gick nästan hela tiden vid min sida och tittade upp på mig. Det var nog för godiset i min ficka men man kunde ju låtsas att hon gjorde det för att hon älskar mig ;) Nej men jag vet att hon älskar när det bara är vi två. Hon följer mig vart jag än går och struntar i alla andra. Vi har jätte kul tillsammans och vi litar på varandra, så det är alltid en fridfull och trevlig stämning :)

Nu ska jag gå till brorsans rum och sjunga lite ;)
Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0