Nycklar

Var hemma igår med Rikkie, vi stannade över natten. Var tvungen att lämna in mina nycklar då de ska kolla elementen i alla lägenheter och då så klart skulle man lämna in dem mellan 8.00-8.30 om man inte skulle vara hemma. Så då sov vi hemma för aldrig att jag orkar gå upp tidigare för att åka enda från mina föräldrar till lägenheten för ett par nycklar :P Så på morgonen satte jag på mig mjukisbyxor, en tröja, jackan och skorna. Rikkie fick så klart följa med och gjorde sina behov, jag lämnade in nyckeln och vi gick sen raka vägen tillbaka och ner i sägen för att sova i 45min till :)

Har fotat valparna idag och avmaskat dem. De är så härlig just nu och busar massa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0