Såå söööt!

Igår på kvällen när jag skulle ut på sista rundan med hundarna upptäckte jag att mina hemmanycklar var borta. Jag letade hela vägen från huset till bilen och i hela bilen. Fram och tillbaka gick jag och stackars Rikkie fattade ingenting även om han tyckte det var kul att få vara ute lite längre än de andra. Till slut ringde jag pappa då han var och hämtade brorsan. jag bad dem åka till Vällingby till där jag parkerat bilen då de måste ha åkt ut där när jag drog upp bilnycklarna. Men de hittade ingenting så de åkte hem och så åkte jag med pappa. Jag kollade först bilen och sen när jag var på väg till den andra frågade pappa om jag hittat dem än. Nej svarade jag med ficklampan noga granskande marken. Så gick jag runt på andra sidan och tro det eller ej där var de :D Ibland ska man väll ha lite flyt ;) Så den kvällen kunde jag sova gott :)

På kvällen satt jag sen uppe jätte länge för att uppdatera hemsidan. Datorn är nämligen äntligen här och installerad, så nu ska uppdateringarna gå fortare :) Kolla gärna Lyckohunden

Idag träffade jag en otroligt söt 9veckors valp som jag ville ta med mig hem. Så otroligt söt.... både snäll, lugn, busig och jätte vacker. Jag skulle klippa klorna på honom och sen bad hans husse mig passa honom för han skulle snabbt in i affären, självklart gjorde jag det, kunde jag hade han fått följa med hem :P Han var blandning av Siberian Husky, Stövare, Bordercollie och Schäfer.

Jag fotade valparna tillsammans idag för att ha en annons bild. Usch va svårt det är, allt är en enda stor lek för dem just nu, ordet sitta still finns inte :P Bara när de själva vill ;)

Nej nu ska jag lägga mig
God natt

Så här såg det ut innan fotograferingen

Här försöker jag få dem att sitta fint

Så här blev resultatet :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

2010-01-20 @ 16:15:14
URL: http://dieselbabe.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha, vad söta de är :)

2010-01-20 @ 16:15:57
URL: http://dieselbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0