Santa Buddies

Satt och lyssnade på youtube när jag snubblade över America's Got Talent och så klart ett speciellt nummer nämligen när 4åriga Kaitlyn Maher sjunger. Hon är helt bedårande söt och väldigt duktig :D Hur som helst så läste jag att hon gjort rösten till Disneys film Santa Buddies som lilla Tiny. Så klart gick jag och köpte filmen :P Kunde ha adopterat lilla Tiny, så sööt. Men den som verkligen fick upp mitt intresse var den underbar pyreneern Puppy Paws. Reklamen för Alvedon har ju också en pyreneer. Jag bara älskar dem, stora vita nallebjörnar som ser så kloka och snälla ut :) Men tro mig jag vet att de behöver jobba, men jag är jätte sugen på att skaffa en. Men sån är jag, hela tiden på jakt efter de sötaste, snyggaste och roligaste hundarna :)


Lilla Tiny


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag älskar Buddiesarna! Jag har nästan alla filmerna :)

2010-08-01 @ 17:41:02
URL: http://dieselbabe.blogg.se/
Postat av: Lollo

Härligt!! De är så söta :D

2010-08-08 @ 12:55:45
URL: http://fairypixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0