Grattis älsklingar

Idag är jag på jobbet med Pixie, det var jätte skönt ute och Pixie är jätte glad. Rikkie fyllde 1år den 27 *Grattis* :D Han firade med tårta under helgen tillsamman med två andra tikar och Carina så klar. Kan inte fatta att han redan blivit så stor, fast han är så otroligt liten :P Elvira fyllde 7år den 23 *Grattis gumman* Mamma, jag, Pixie och Honey var och firade henne i tisdags. Vi var på Långholmen och fikade, så klart fick hon present av oss. Sen busade vi runt och körde lite freestyle. Jag är så glad att de fan varandra, de passar så perfekt och Ellie släpper henne inte med blicken. Även om det känns sorgligt att jag inte var den personen så ser man på henne att hon har funnit sin plats och det är allt jag behöver för att le.

Jag är spänd på att se hur resultaten blir på Rikkie, nu är det ju dags för ögonlysning och patella. Saknar min plutt, jag längtar så efter att få se honom igen. Men det blir nog inte förens i augusti :( Men till dess så får jag hålla till godo med alla fina mail och bilder som Carina skickar *Tack*.

Pixie är så lycklig nu, tänk att träningen går så lätt när man bara har en att fokusera på. Pixie har på bara några månader lärt in en massa freestyle och lydnad. Så nu kan jag ha henne lös ute, hela hon skiner när vi gör saker tillsammans. Snart ska vi ut till min faster och busa med hennes sheltisar, har ju inte sätt lilla Elsa ännu :) Sen ska vi ju ut och träffa Elvira och Ingrid och även Pixies dotter Svea. Måste sen planera för valpträffarna men det kommer senare.

Mamma och brorsan ska åka bort i 2veckor, så kul men en hemlighet just nu berättar mer sen ;) Så då ska jag passa Honey. Syrran och jag planerar att åka till mormor efter midsommar. Ja en massa annat kommer säkerligen att dyka upp.

Pixie ligger nu och sover bakom mig i sin korg. Imorgon är vi lediga, får se vad vi hittar på ;)
Kramar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0